Spoed

Wijziging spoeddienst

Beste patiënt,

Per 1 november 2022 heeft er een wijziging plaats gevonden met betrekking tot de spoedgevallen dienst.

Door veranderde omstandigheden heeft de kring Horst - Venray gezamenlijk besloten om de spoeddienst per 1 november 2022 over te dragen aan de spoedpost Eindhoven. Dit geldt dus ook voor onze praktijk.

Wij begrijpen heel goed dat dit voor u als patiënt consequenties heeft en dat u langer moet reizen dan u normalerwijze gewend bent. Uit ervaring kunnen wij gelukkig stellen dat slechts een enkele patiënt een keer gebruik hoeft te maken van de spoeddienst. Mocht dit onverhoopt toch voor u gelden dan betekend dit dat u vanaf 1 november niet meer bij een van de tandartspraktijken in Horst en omgeving terecht kunt, maar bij de spoedpost te Eindhoven.

Spoedpost Eindhoven
Aalsterweg 108 te Eindhoven
040 - 311 1915

Wij begrijpen dat deze wijziging wellicht vragen op kan roepen, stel deze gerust, wij helpen u graag verder. Tijdens onze openingstijden kunt u met spoedklachten altijd bij ons terecht! Indien u twijfelt of het nodig is om een afspraak te maken, neem dan gerust contact met ons op.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben, en verblijven,

Met vriendelijke groet,

Team Heldens Dental Care

Spoed buiten openingstijden?

Voor spoedeisende zorg kunt u tijdens onze openingstijden telefonisch contact met ons opnemen. Buiten onze openingstijden kunt u contact opnemen met Spoedpost Eindhoven.

Onder spoedeisende zorg vallen:

• Ongevallen
  • Nabloedingen
  • Acute hevige pijnklachten die niet met pijnstillers te onderdrukken zijn
  • Kaakontsteking met koorts en/ of slikklachten