Tarieven

De tarieven die wij in rekening brengen voor alle verrichtingen bepalen we niet zelf. Dat doet de overheid in Nederland. Op de site van de Nederlandse Zorgautoriteit staan alle tarieven zoals die ook door ons worden gehanteerd. U vindt de informatie daarover via deze link.

Betalen

Omdat we ons graag concentreren op onze hoofdtaken, het goed verzorgen en behandelen van uw gebit, hebben wij het versturen en afhandelen van onze rekeningen uitbesteed aan een betrouwbare en gespecialiseerde partner: Infomedics. Zij versturen de rekeningen digitaal, tenzij u er voor kiest om die per post te ontvangen. Uw gegevens worden door Infomedics gebruikt om u veilig toegang te verlenen tot het online portaal waar uw rekening klaarstaat. Als u inlogt op uw Infomedics portaal, vult u de SMS-code in die u van Infomedics ontvangt. Wilt u uw rekening liever op papier ontvangen, dan kunt u dat op uw portaal zo instellen. Meer informatie vindt u op www.infomedics.nl.


Privacy

Infomedics hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacygevoelige gegevens. Het bedrijf is daarom ISO27001 gecertificeerd, net als alle dienstverleners die Infomedics inschakelt om uw rekening te kunnen maken en versturen. Deze certificering wordt elk jaar opnieuw beoordeeld en vernieuwd.

Meer over privacybescherming leest u op www.infomedics.nl/privacy.


De rekening

Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld.

Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn? Kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl.


Betalingsregeling

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk van Infomedics op 036-20 31 900. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling.

┬ęcopyright IXAD.NL